Welkom bij onze meidenclub, waar meiden vanaf 12 jaar samen komen in een veilige en ondersteunende omgeving! Hier is alles bespreekbaar, van alledaagse strubbelingen tot grote dromen, en dit alles met meiden onder elkaar.

In onze club draait het niet alleen om praten, maar ook om creatieve expressie en plezier maken. We gaan aan de slag met dans, zang, koken, bakken en allerlei andere activiteiten die we maar kunnen bedenken. Of je nu wilt leren hoe je de perfecte cupcake maakt, je dansmoves wilt verbeteren of gewoon wilt zingen alsof niemand luistert, bij ons kan het allemaal!

Belangrijker nog dan de activiteiten is het gevoel van samenhorigheid en respect dat we koesteren. We luisteren naar elkaar, steunen elkaar en moedigen elkaar aan om onze problemen en ideeën te delen. In onze meidenclub draait alles om het creëren van onvergetelijke herinneringen en het opbouwen van sterke vriendschappen.

Dus als je op zoek bent naar een plek waar je jezelf kunt zijn, waar je kunt lachen, leren en groeien, dan ben je bij onze meidenclub aan het juiste adres. Kom langs en ontdek de magie van samenzijn met gelijkgestemde meiden. We kunnen niet wachten om je te verwelkomen en samen veel plezier te maken!”

Iedere vrijdag 18:00 – 20:00u. Voor tienermeisjes vanaf 12 jaar.

Blijf in contact, voor de precieze locatie. Deze kan wijzigen!

Voor info en/of aanmelden:

E-mail: hetkomtgoed@outlook.com
t 06 3321 0498