Welkom bij onze Senioren Naaiclub, waar we samen komen om kleding te maken, te vermaken, te haken en kapotte kleding te herstellen!

In onze gezellige club staat het delen van creativiteit en vaardigheden centraal. Of je nu een ervaren naaister bent of net begint, bij ons is er ruimte voor iedereen om zijn talenten te ontwikkelen en nieuwe technieken te leren.

Samen gaan we aan de slag met naald en draad, stof en garen, om prachtige kledingstukken te maken of te repareren. Maar het gaat niet alleen om het eindresultaat; we genieten ook van elkaars gezelschap, delen verhalen en inspireren elkaar.

Dus als je op zoek bent naar een plek waar je jouw passie voor naaien kunt delen met gelijkgestemde senioren, sluit je dan aan bij onze club. Samen maken we de wereld een beetje mooier, één steek tegelijk!”

Iedere maandag van 13:30 tot 16:00u.