“Is uw huishouden toe aan reparaties of onderhoud, maar ontbreekt het u aan de middelen om het aan te pakken? Geen zorgen! Stichting Het Komt Goed staat klaar om u te helpen.

Wij begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om eindjes aan elkaar te knopen, laat staan om reparaties in huis uit te voeren. Daarom bieden wij onze diensten aan gezinnen die weinig tot niets te besteden hebben. Of het nu gaat om het repareren van een lekkende kraan, het schilderen van een kamer of het vervangen van een kapotte lamp, ons toegewijde team staat voor u klaar.

Bel of mail ons vandaag nog en wij komen bij u langs om de klus te bekijken. We plannen dan graag een afspraak met u in, zodat we samen kunnen werken aan het verbeteren van uw leefomgeving. Ons enthousiaste team staat te popelen om aan de slag te gaan en u te helpen bij al uw dagelijkse klussen. Geef ons de kans om u te ondersteunen en uw huis weer leefbaar te maken. Wij zijn er voor u!”