We zijn te vinden in buurthuis de Brink:
Heemskerkstraat 55
4812 JE Breda

tel: 06 2086 0203
e-mail: hetkomtgoed@outlook.com

Kvk: 61322318
Btw: 854296906
Notaris: dhr. P.G.H. Tiggelman

Hallo!

Ik ben Kim Wentzel, de voorzitster van Stichting Het Komt Goed en tevens de vertrouwenspersoon van onze organisatie. Ik ben al zo’n 10 jaar actief betrokken bij de stichting en ik woon samen met mijn partner, twee kinderen en mijn trouwe viervoeter Boedha in het prachtige Breda.

Als vertrouwenspersoon sta ik klaar om vrijwilligers, trainers en gasten van onze stichting op te vangen wanneer zij met een klacht of vraag zitten. Mijn rol is om een luisterend oor te bieden, advies te geven en indien nodig door te verwijzen naar passende hulpverlening.

Je kunt bij mij terecht voor alles wat je dwars zit, of het nu gaat om persoonlijke kwesties, problemen op de stichting of gewoon behoefte aan een goed gesprek. Alles wat besproken wordt, blijft strikt vertrouwelijk tussen jou en mij.

Ik geef ook zelf Djembe-les en vind het leuk om te koken bij de stichting. Dus als je me zoekt, grote kans dat je me daar kunt vinden! Je kunt altijd binnenlopen bij Buurthuis De Brink of me bellen op het bovenstaande nummer (06-46398109).

Ik sta voor je klaar om te helpen, dus aarzel niet om contact op te nemen!

Groetjes, Kim Wentzel

Diana van Oers: Voorzitter