Onze visie is,

Wij zijn een stichting die zich inzetten voor ouderen en gezinnen die onder of  tegen de armoedegrens leven. Die niet genoeg te besteden hebben voor kleding, voedsel, extra uitgaven, de dagelijkse dingen in het leven. Wij proberen ze op verschillende manieren daarbij bij te staan. Zoals, door ze te helpen met onze wekelijks broodronde, die we gedoneerd krijgen van een plaatselijke bakker, waarbij we de broden afgeven bij de gezinnen en ouderen die zich hebben aangemeld bij onze stichting. We verstrekken gratis kleding, huisraad en voedsel die nodig zijn om in het dagelijkse leven zo humaan te kunnen leven. Wij houden daar regelmatig inzamelingsacties voor om voldoende middelen te verkrijgen. Stichting Het Komt Goed heeft geen winstgevende aard, noch zal het dat in de toekomst krijgen, alles wat we ophalen aan inkomsten gaat regelrecht terug waar het hoort, terug naar de gezinnen. Dat is ook opgenomen in de statuten zoals beschreven op 8 augustus 2014 ten kantore van Tiggelman Notariaat onder referentie 8960/P T

Ook staan we de ouderen en gezinnen bij om de juiste instanties te vinden als er hulp van buitenaf nodig is. Het is soms lastig voor de ouderen en gezinnen om te weten bij wie ze nu moeten zijn.

We organiseren ook drempelloze activiteiten voor ouderen om een eventueel isolement te kunnen doorbreken zoals bingo¨s en vrijwilligerswerk bij onze 3 maandelijkse kledingmarkten.

Regelmatig organiseren we kinderevenementen, waar de kinderen heerlijk onbezorgd kunnen spelen. En waar onze ouderen heel enthousiast bij helpen. En op feestdagen zorgen we ervoor dat ze net iets extra’s hebben en dan moet U denken aan een cadeau op 5 december en een kerstpakket in de maand december, want vooral in die maand kunnen de ouderen en gezinnen wel wat extra’s gebruiken!

We hebben in Breda en omgeving veel ouderen die toch in isolement leven, waar we ze graag uithalen. We merken dat ouderen zich graag nuttig willen voelen, dus betrekken we ze ook bij het bedenken van de activiteiten.

Onze gegevens:

Stichting ‘’Het Komt Goed’’

Van Vlietstraat 14, 4814 EL Breda

Telefoon: 06-33210498 (Diana van Oers oprichtster en dagelijks bestuur stichting)

KVK nummer: 61322318

Website: www.stichtinghetkomtgoed.com

Bankrekeningnr: NL64INGB0006672662

Ons dagelijks bestuur:

Diana van Oers oprichtster/penningmeester

Kim Wentzel Voorzitster

Carla Lenior Secretaris

Betsie van den Bemt dagelijks bestuur